Sommardoft

Jag känner att jag nästan har tappat lusten helt att skriva. Skolarbeten som intresserar mig, som jag gillar att skriva om, orkar jag bara inte med. Jag har inte ens inspiration till att blogga. Om jag kommer på något att skriva om brukar det sluta med att jag glömmer av det och stänger till slut bloggrutan. Tur att inte så många läser min blogg.

Nu när jag ändå skriver så vill jag säga att jag upplevde en underbar känsla nyligen. Det regnade ute och jag kände doften av sommar regn. Gräset här i Jämtland börjar bli riktigt grönt och även träden har börjat att grönska. Det är underbart, jag blir så glad. Det är dessa underbara känslor man uppskattar så mycket, att man gärna utstår en dyster vinter/vår här.


Jag har en klump i magen och tankar som ständigt
plågar mig. Jag vet inte vad jag håller på med, hur
jag tänker eller säger. Jag är ledsen över det


Kolla min fotoblogg www.sursillen.blogg.se
den är roligare än denna bloggen just nu.



Jag


Här avslutar jag detta inlägg. /Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0