Wången

Igår var det tävling på Wången. Det var Gneisti som hade arrangerat en vintertölt som var öppen för alla typer av deltagare. Små som stora, oerfarna som erfarna. Det var femton hästar från Dille om jag räknat rätt. Alla klasser vanns av Dillerelaterade ekipage/hästar förutom i en klass. Det var kul, grattis till dem alla! En stor eloge till hejarklackspubliken också som kom från Dille, den hördes över hela tävlingen! Underbart
Fler bilder från tävlingen hamnar i min Facebook och på www.sursillen.blogg.se (färre där dock)

  
Okänt miniorekipage och Lena Fernlund med Kjarkur

Jag har anmält mig till Gneistis Vårkval. Jag kommer inte dit för att kvala, det vet jag att jag och Fluga inte har kapacitet till. Men det kan ju vara kul att få poäng, så nu ska jag verkligen träna så gott jag kan.


Nu är det dags för att sova. God natt /Melina

Kommentarer
Postat av: Sannuuuur

inte så förvånad med dille och hejar-grejset :') hah

2009-03-16 @ 12:47:52
Postat av: Jennifer

Melina Säg inte så!

Ni har stora chanser, och det är många som tror på er! Ni är hur duktiga som helst, och fina! Kom igen nu! Rid skiten ur dom andra! ;)

Lycka till föresten! <3



/ J

2009-03-17 @ 10:24:15
URL: http://thisisourstory.blogg.se/
Postat av: Cilla

miniorekipaget är Alice Hjort och Nonni :)

2009-03-22 @ 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0