Vi lever här

Det är ju egentligen inte skolans fel att vi inte kommer in på bilddagboken. Nu ljög jag till en viss del, man kommer in på startsidan, eventuellt kan logga in för att sedan automatiskt loggas ut igen. Jag går i taket, detta funkar inte! Tänk om folk där hemma dör utan att jag vet någonting! Bilddagboken är som en skvallertidning, man vet allt om andra. Gör någon slut eller skapar förhållande som inte har Facebook så får man reda på det. Dessutom har jag bilder som jag vill lägga upp. Snart är det en vecka sedan jag och mamma var i Stockholm, dessa nyhetsbilder skulle ligga inne där i måndags! Det är viktigt för mig förstår ni. Även om folk kanske inte bryr sig så mycket eller kommenterar så vill jag ändå ha struktur på det hela och mina dagar.

Men förresten, ni som har bloggar som jag får läsa. SKRIV DEM I KOMMENTAR HÄR så att jag kan ha något att sysselsätta mig med. Kom igen, var inte så blyga, kommentera!


Bild jag fotade i höstas på skolhästen Stjarna.



Cajsa har slutat. Vem är Cajsa? Cajsa gick i min klass. Efter om och men har hon äntligen tagit styrkan att bestämma sig för att vara där hon mår som bäst, hemma i Stockholm hos sin flickvän och familj. Idag rann många tårar när hon skulle åka. Denna människan är så beundransvärd. Jag kommer att sakna henne. Synd att vi inte kände varann bättre, men jag antar att det är mitt fel. Men nu kommer hon att må bättre, det är viktigast av allt.



Farväl kära vänner, nu lämnar jag skrivandet. /Melina


Kommentarer
Postat av: C

Mig kommer du inte slippa, jag tänker minsann komma förbi i sommar! Och det är du som är beundransvärd, Melina. Du är bra. Kram på dig <3

2009-03-13 @ 08:58:41
URL: http://rusning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0