Vintertölt

Ni som har snabbt internet. Var lyckliga, tacka för det, uppskatta det. Mitt internet dör lite till och från och är allmänt långtsamt. Det gör mig galen, för jag orkar inte ha tålamod till det.


Igår var det tävling på Dille. Den var bra arrangerad med trevlig stämning. Det var 74 startande - Lyckat!

För min del så startade jag i tölt först. Fluga var spänd och pigg. Så tölten blev tyvärr styv och ofokuserad. Men vi tog oss till final. Den blev tyvärr ingen bra tölt där heller. Men man kan ju inte få allt. Hade passen legat först hade den blivit bättre. Hon var lite trött och omotiverad. Men den var godkänd och det kändes bra.

Vår tid blev 11,87 på 150 meter. Det kan absolut bli bättre, det vet jag.


Fluga och jag i pass


Hejhej
/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0