Godkväll

Detta skulle kunna bli ett negativt blogginlägg, för det är så jag är nu. Jag hatar det. Men jag behärskar mig, jag får sitta här och grubbla min irritation över livet och min tillvaro.

Tur är så har jag inte varit på negativt humör hela dagen. Vi hade avelsvisning på skolan. Givetvis visade jag Fluga som bjöd på den bästa passen hon någonsin gått i. Lite mer tempo så hade vi fått 8,5, annars fick vi 8 på pass. Jag blev glad efter läggningen. Jag kan, hon kan, vi kan helt själva utan hjälp. Övriga gångarter gick helt okej. Hon kändes fin, det var kul! Jag fick beröm av Gudni Augustson (som var domare) för en fin visning. Han tycker att jag har gjort ett bra jobb med henne. Det glädjer mig så!

     
Alla små bilder går att klicka på så ser man dem större. Foto Josefine Åhman


God natt /Melina


Kommentarer
Postat av: Fia

Tycker hon ser jättesnygg ut :D Och rolig idé med visningen ^^

2009-04-28 @ 23:28:19
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0