Med handen på hjärtat...

...måste jag medge att det är farligt att släppa mig med en kamera. Så fort jag får en kamera i handen så leker jag inställningar - fotar och har mig. Det är lite farligt det. Tänk sen om jag nu kan köpa en egen liten mumsigkamera, då jävlar kommer jag bildbomba mycket oftare. Hieregu
  Men jag kan inte råför att jag råkar gilla att fota. För min del är det inte nån jävla trend som jag följer. Det bara sitter där. Jag bara råkar bli knäpp när jag ser ett snyggt fotomotiv. Sen fokuserar och sånt med egna ögon. Himla udda egentligen.
  Igår snodde jag Annelis kamera för att jag skulle fota på SM kvalet i Mönsterås. Det blev ju lite fler motiv än bara tävlingen om jag säger så. Det var ju jättehäftigt ljus att fota i också. Då är det klart att man måste fota :O Fick väl ihop 900 bilder igår. Men nej alla var inte bra, men väldigt många av. Inte nog med att jag var tvungen att gå ut i morse och ta kort med.

image43

Idag var en stressad dag, jag blir så knäpp på bilddagboken. Jag la upp bilder, bland annat från Larsgården. Sen kom jag på att jag tog bilder innan som jag ville ha innan Larsgården bilderna. Jag laddar upp dem och flyttar runt dem i rätt ordning. Men tror ni att bilddagboken tycker att de ska ligga kvar i den ordningen? Onej. Så jag satt där och skrek för mig själv. Jävla pittsak säger jag bara. Får bråka med bilddagboken igen. Jag menar det ser ju jättedumt ut om de inte är i ordning.

Ikväll ska jag rida ut med Stoffe. Mohhaha, vi ska rida länge så han får träningsvärk imorrn (A) höhö. Nej kanske inte så långt men en bit i alla fall :)

Just nu äter jag, eller jag har precis ätit upp. Åt sallad med kiwi, mango, gurka, tomat, feta ost, ris och sånt. Det är helt sjukt vad det är gott! Människor som inte äter sallad och sånt är verkligen konstiga, onekligen.

Så nu har jag skrivit lite skit här, dags att avsluta. Farväl (P.s, om ni kommer på självmordstankar, åk med Thomas på hojen i 260 km/h så lovar jag att ni är avskräckta från döden. Det blev i alla fall jag.)

Kommentarer
Postat av: Stoffe

tror inte vi behöver rida så långt för att jag ska ha träningsverk imorgon ;)

2008-05-19 @ 16:27:33
URL: http://pipari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0