Jag vill!

Jag blev ju tillfrågad av en som sitter i SM-arrangemanget om att fota på SM. Då skulle jag få gratis mat, boende, inträde. Nu går jag och väntar och väntar om svar på att det blir jag. Jag var en av de aktuella kandinaterna. Det är tydligen många som tycker att jag är duktig och ska få fota. De ska ha möta nu nån gång, vet ej om de haft. Men jag blir tokig, jag vill veta nuuu. Jag vill fota! Mina bilder kommer att finnas överallt! I landslagsbroschyren, i Islandshästen, i SIFs bildbank, på tryck och så vidare. Oh, det är så stort. Jag vill verkligen!!!


Min hemsida är lite på G nu. Jag ska Faktiskt inte bara ha hästbilder, utan även manipulerade bilder som den nedanför. Oh, jag älskar mina ögon ibland, de är så snygga. Sen ögonbrynen, vad vore jag utan mina ögonbryn?! Love.  ^^
image38

Förresten, jag har kodat min design HELT själv! Jag är så bra ;D

Kommentarer
Postat av: pipari

Snygg design, jävligt jobbigt att läsa dock x) jag måste markera för att läsa x)

2008-04-10 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0